Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

«Μητέρα», «Έρωτας», «Θεός»,



Λέξεις μοσχοβολημένες, όπως 
«Μητέρα», «Έρωτας», «Θεός», 
οξυγονώνουν ακόμα το αίμα μου 
και μπορώ κι 
ανασαίνω 
λέξεις μονάκριβες, πολύτιμες, τρυφερές,  
«Ελπίδα», «Αγάπη», «Όνειρο»,  
κουρνιάζουν στα χείλη μου - πουλιά 
κελαηδώντας ακόμα. 

Μ' αυτές στολίζω τη φωνή 
χορταίνω την πείνα μου 
φέγγω τα σκοτάδια 
πραΰνω τους πόνους, πλουτίζοντας 
την ένδεια των καιρών 
με τη μουσική τους 
τα θεριά ημερώνω που γυρεύουν 
το αίμα μου ουρλιάζοντας 
σταυρώνω τις νύχτες το προσκεφάλι μου 
ξορκίζοντας 
το κενό

Λένα Παπά


4 σχόλια:

  1. την καλησπέρα μου Βιργινία μου. Χαίρομαι να σε βλέπω εδώ με τις όμορφες αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου προσπαθώ όσο ακόμα νοιώθω καλά.Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πάντα λέξεις μοσχοβολημένες μας χαρίζεις...και υπέροχες εικόνες και...
    Beethoven Silence;;;;;; Δεν έχω λόγια! Οι επιλογές σου πάντα πρώτες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλι μου σ ευχαριστώ πάντα με την γλυκιά κουβέντα είσαι.Καλό σου βράδυ φιλιά!!
      Υ.Γ.Μην με παρεξηγήσετε αν δεν απαντώ αμέσως στα σχόλια σας θα το κάνω σύντομα!!

      Διαγραφή

Τα δυο δάκρυα...

  Από τη γη δύο δάκρυα, θερμά μαργαριτάρια ανέβηκαν  και στάλαξαν στου Πλάστη τα ποδάρια.
 Κι’ είπε το πρώτο τρέμοντας στο Θείο Θρόνο
 Εμένα...